Flexibel met Vaste en Mobiele telefonie

Waarom kiezen voor Vast-mobiel integratie in de cloud?

Veel bedrijven hebben nog een eigen telefooncentrale. Dat is een grote kostenpost voor een organisatie en minder flexibel in deze tijd van overal kunnen werken. Moet je dan maar over op alleen mobiele telefoons? Dat is naar onze mening ook niet handig. Hieronder leggen we uit waarom.
  • Er is geen duidelijk aanspreekpunt meer als iedereen een eigen mobiel nummer heeft.
  • Als een medewerker uit dienst gaat neemt hij of zij de telefoon mee, met alle gegevens die hierop staan.
  • Als een medewerker ziek is of op vakantie, kan men het bedrijf niet meer benaderen.
  • Een vast nummer wordt door (potentiële) klanten ervaren als betrouwbaar, een mobiel nummer als minder betrouwbaar.
Mobiel en vast zijn dus allebei nodig, maar hoe regel je dit dan makkelijker? Dat doe je met vast-mobiel integratie.
Houd vaste telefoonnummers en maak mobiele telefonie slimmer. Maak gebruik van een centrale in de Cloud, geen grote investeringen maar maandelijkse opzegbare abonnementen.

Enkele voordelen:

  • Je bent bereikbaar op een vast nummer, maar kunt kiezen op welk toestel (vast of mobiel) je dit gesprek aanneemt.
  • Je kunt instellen dat tijdens kantoortijden alle gesprekken doorkomen, maar daarna slechts enkele nummers nog doorgezet worden en de rest een voicemail krijgt.
  • Klanten hebben een centraal nummer in de organisatie waar ze terecht kunnen.
  • Maandelijks duidelijk wat de kosten zijn door vaste tarieven die maandelijks opzegbaar zijn. Dus heb je tijdelijk een extra medewerker dan neem je voor die periode een extra gebruikers abonnement en heb je alleen een extra toestel nodig.
  • De telefonie is uit te breiden met wachtrijen en andere diensten die betere samenwerking mogelijk maken.